петък, 14 август 2009 г.

Морски спомени

Днес, когато имам особен повод, тъжен повод, се зарових в снимките от наскоро прекараната лятна отпуска. Спомних си, че някога, като дете, аз или брат ми често питахме майка ми, кого обича повече. И тя показваше двата си пръста и ни питаше – ако порежа и двата, кой повече ще ме боли?
Та така и аз днес странно осъзнавах, че и към трите жени вкъщи (котката също е женска, но съжалявам, за нея не важи, казах й го) изпитвам еднакво силни чувства. И ако трябва да изредя трите си любови, ще е справедливо да го направя не по азбучен ред,а първо трите съкровища вкупом, гарнирано с морски пейзаж:




И понеже, със сигурност в момента ужасно ме боли голямият пръст, започвам от него:






Продължавам с големината на пръстите и... по-малкият, обожаващ ученето и с невероятни знания, за което има принос г-жа Тончева и Класическата гимназия, лаская се - и аз и майка й:




Най-малкият - фен на водата. Научих я лично аз да плува кроул и бътърфлай. Ходим редовно, дори и в София, да плуваме. Научих я да кара колело, да пада от него, ще летим дори заедно:




Набедената котка (за да има баланс):