сряда, 18 ноември 2009 г.

За отношението ми към сериалите

Без особено да искам, но в последно време в часовете, които иначе са отредени за новини, по електронните медии тече пореден епизод от някакъв сериал, който съм принуден да гледам. Сериалът не е точно турски, но покрай една вяра – мюсулманската и по изгледите, че скоро няма да свърши, има нещо общо.
Та вместо новини, аз и всички запалени, като мен, по новинарските емисии всяка вечер научаваме, че там някъде в едно село живеят двама братя, строят си в двора нещо като пирамида, слагат на върха й едни там символи, вижда ги Кметът, обаче, вика булдозери, бута я.... те пак я строят.... Сюжета не е по-сложен от този на всяка една сапунка, въртящи се по друго време по повечето телевизии. Не ми е ясно само, защо вместо да се занимават с други, далеч по-важни неща, прокурори, министри, президенти и премиери вкупом се надпреварват да обсъждат всяка серия? И пак по телевизиите.

2 коментара:

Апостол Апостолов каза...

Тези сериали, дявол ги взел, са нещо по- лошо от привикването към наркотици или хазарт. Странна форма на съвременна робия...

Анонимен каза...

Мисля си, че въпреки неимоверните опити да превърнат живота ни в сапунка и най-вече нас в герои от сериали /няма значение какви - турски, латино и др./ или участници в реалити, голяма част от нас не им се даваме.
Ще им се опъвам цял живот, защото не искам да живея мехурчест живот в Сапунландия. Лошо е обаче за младите и децата най-вече... те не са защитени...
М. Топалова