сряда, 15 юли 2009 г.

Натам вървят нещата


Наблюдавйки действията или по-скоро бездействията на Борисов по съставяне на правителството, все по-убедено си мисля, че май бъдещият ни премиер отново ще си има своето оправдание за евентуални неуспехи. Оправданието му ще звучи, вероятно така: “еми със 116 депутати – толкова!”. Не съм забравил, всекидневните вечерни репортажи – “аз ги хващам, те ги пускат”, както и първото му половин кметуване, когато всички в общинския съвет бяха лоши и му пречеха, после пък когато софиянци му уйдисаха и наизгониха тези дето пречеха, единствен, но редовен виновник за несполуките на Кмета в софийските дела, беше правителството. То друг нямаше кой да е вече.
И както личи, в дванайсет без пет на 27-ми, по стар величествен обичай, ще осъмнем с новината за едно голяяяямо малцинствено правителство. Всъщност, като помисля, то Бойко цяла предизборна кампания изкара толкова успешно и то на куц крак, та аз съм взел да се кахъря, дали ще може да води правителство на патерици. Лошото е, че ще падаме заедно и вкупом но не можем да се сърдим на някой с патерици.

Няма коментари: