сряда, 6 август 2014 г.

До троловете я докарахме

         С растящо безпокойство следя ситуацията около дебата за лидерството в РБ и съм с натрапчивото чувство, че гледам свирен мач. Моите дълбоки уважения към г-н Радан Кънев и партия ДСБ, но както аз, така и огромната част от колегите ми в ДБГ  не биха приели така проведен избор за лидер в рамките само на ИС на РБ. Убеден съм,  че не това е механизма, който би изразил мнението и желанието на по-голяма част от членовете на петте партии в блока, а  и в личен план ще разколебае моята (и не само) мотивация за пълноценно участие в същинската битка, която ни предстои на 5.10. Убеден съм и че това не е път към единство, а е по-скоро начало на раздяла. Обиден е и напъна в социалните мрежи за лайкове на безумиците „Аз искам  Еди кой си за Председател” и броенето на наши и ваши тролове...
 Моите уважения и към Гражданския съвет, но поне като са граждани ги моля да оставят партийните въпроси на партиите, иначе все пак са „нечии” граждани.  Още повече, че  ми е странно точно гражданите да настояват за превръщането на блока в единен политически субект, партия де.  
Не че съм против, лично аз.
Освен всичко, знам че точно ДБГ няма никакви отношения с г-н Борисов. Знам и друго, понеже гледам телевизия, но очевидно и оглушително  воплите за коалиция тътнат другаде и това е проблем на друга  партия, но не и на ДБГ.

В създалата се ситуация съм склонен да мисля, че ако не се намери компромисен вариант за реално отразяване на предпочитанията, а и бих допълнил,  тежестта на отделните партии в РБ, то единствено едни предварителни избори биха решили острият въпрос, който така ненавременно се налага да решаваме, пък и не само него.

Няма коментари: