сряда, 31 март 2010 г.

Пораснали деца

             Днешният ден е странен за мен, макар че до вчера не осъзнавах, че ще го почувствам именно така. Всъщност би трябвало да празнувам, опиянен от радост, но признавам, че тъжното странно съжителства с чувството за щастие у мен днес. Навярно съм в голяма степен егоист, не знам. Но най-вече искам да кажа, че от сърце пожелавам весело изкарване, много много здраве и повече късмет (повече от моя) в живота на дъщеря ми! Защото днес за нея е един наистина голям, значим и преломен ден. И в някакъв смисъл с датата 31 март 2010 г. настъпи Денят на независимостта за моето малко момиче. Тя днес навърши 18.
Също бих искал да споделя, че много се гордея с нея, че съм й благодарен за вечерите, когато приказвахме за "важните" неща, за сутрините, когато я откарвах на училище с препълнената раница... За дните, когато беше трудно и тя съумяваше да бъде по-голяма, за да ми помага... За обичта й към летенето...

Тя е един прекрасен, смел човек, а оттук и моята гордост :). Всекиму такава щерка и Господ да я пази!

7 коментара:

tiburon (Albena) каза...

Татковците преживяват по особен начин този Ден на независимостта на своите дъщери.:))
Да ти е жива и здрава!Много щастие и късмет!

Тодор Сантов каза...

:)
Благодаря!

Marten's каза...

ЧРД и от мен /на "патерици"/.Да сте живи и здрави-другото ше си го купите! ;)

Aquawoman каза...

Хах, случайно попаднах на твоя блог и се изненадах приятно. И моята дъщеричка вчера празнува рожден ден :)
Да ти е живо и здраво детето и само да те радва!!!
Поздрави :-)

Тодор Сантов каза...

@ Aquawoman
И твоята да е жива и здрава!
Поздрави :)!

Тодор Сантов каза...

@ Marten's
Благодаря!

Анонимен каза...

Момичето ти е хиляди пъти по-красиво от всякакви измислени миски!Да ти е здраво!
haralanov.blog.bg